Populære indlæg

torsdag den 15. december 2011

Min plan for ferien :)

Hej alle sammen! :D
Har du det godt? (: Jeg har!
Især taget i betragtning at jeg ikke må komme med til Agnes' nytårsfest :( Det stinker ... Især fordi alle de søde mennesker kommer! >..<
Og jeg kan først se kæresten d. 21! Det er noget prut! For jeg savner ham :(

Men vi har juleferie på lørdag! Yaaay! <3 Og ja, lørdag --' Vi skal til tre timers gudstjeneste, det stinker også...
Men så har vi ferie! Og det er godt! :D
Og jeg ser virkelig frem til, at der er så mange dage uden lektier, hvor jeg kan være sammen med de sødeste! :D
Den 18. skal jeg til fødselsdag hos Fie, og det glæder jeg mig vildt til! <3
D. 21. skal jeg til fødselsdag og ud og bowle med klassen, og så senere hjem til Rikke!<3
Og d. 22. skal jeg hjem til kæresten og udveksle julegaver, og jeg har lovet at tage min nye kjole på, som er liiidt kort, men hvad faaaan' :D Så skal jeg sover der til den 23.
Og så er de rjuleaften den 24! Yaaay! <3

Mange smil, Katrine :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar