Populære indlæg

lørdag den 17. december 2011

Stram type ...

Gaal, hvor er jeg dog bare doven!
Jeg orker seriøst intet..
Aaargh...

Men lige en hurtig status:
Jeg skal hjem til Fie i morgen :D Hun holder fødselsdag, og så skal vi bare hjem og æde os fede i kage og kakao <3 Det ser jeg alligevel frem til <3

Det gik op for mig, her i dag, hvor mange herlige mennesker, der kommer og ser mig gå catwalk! YAAAY!!! Indtil videre er jeg oppe på 1... 2.. 3.. 9 stykker! <3 Det er herligt!

Og så fik jeg købt min kærestes gave i dag, yaaay :D Og Rikkes fødselsdagsgave :) Selvom hun havde fødselsdag for længe siden :( Undskyld, min glemsomhed <3

Så har jeg også afkrydset et skema ang. brobygning! :D Og hvis alt går efter planen, skal jeg lære noget om frisør- og kosmetikskolen, 3D effekter og digital layout! Yaaay <3

OG så har jeg fundet mit yndlings udtryk for tiden! "Stram type.."

Mange smil fra Katrine :D

1 kommentar:

  1. Hej Katrine <3 har tilmeldt mig som fast læser, vil du blive fast læser af min blog?? <3

    Knus Clara!
    www.intothereallife.blogspot.com

    SvarSlet